Ես կարողանում եմ․․․ Սամվել Բաբաջանյան

  • Ես կարողանում եմ նկարել

  • Ես կարողանում եմ լուսանկարել

Աղավնավանքում

Աշունը Իջևանում

Ջրվեժ անտառպարկում

  • Ես կարողանում եմ հորինել, գրել, կարդալ

 

 

  • Իմ այբբենարանը

  • Ես կարողանում եմ տնկել, խնամել բույսեր

  • Ես կարողանում եմ խնամել  կենդանիներին, թռչուններին․ Իմ ընկեր Բարնին

  • Ես կարողանում եմ երգել, պարել (նվագել)

  • Ես կարողանում եմ մարզվել

  • Ես կարողանում եմ հեծանիվ վարել (չմուշկ, անվաչմուշկ, ինքնագլոր)

  • Ես կարողանում եմ տեխնոլոգիական աշխատանքներ կատարել (խոհանոցում պատրաստել, գունավոր թղթերից, այլ իրերից աշխատանքներ, առարկաներ պատրաստել)

  • Ես կարողանում եմ հաշվել, խնդիրներ լուծել, շախմատ խաղալ

  • Ես կարողանում եմ ռադիոլուր պատրաստել

  • Իմ ընտանեկան — ուսումնական ճամփորդությունը․ Մեր տոնը՝ բարձունքին

  • Ես ունեմ իմ հեղինակային -ընտանեկան TV-ն

  • Ես ամենից լավ կարողանում եմ․․․պատմել կենդանիների մասին

 

Оставьте комментарий