Ես կարողանում եմ․․․ Հարություն Մկրտչյան

Ես կարողանում եմ նկարել

Պաստառ վիրուսների մասին

Ես կարողանում եմ լուսանկարել․

Հրազդանի կիրճ, Մանկական երկաթուղի

Ջրվեժ անտառպարկ

thumbnail_comica1584729436022

Ածիկի օրագիր

Ես կարողանում եմ հորինել, գրել, կարդալ

Մեղուն ու Արևը

d580d5a1d680d5b8d682d5a9d5b5d5b8d682d5b6

Մի օր Արևը որոշում է մեղր  պատրաստել և դիմում է մեղվին: Մեղուն  ասում է, որ դրա համար նա պետք է  նեկտար հավաքի և լավ խառնի: Արևը այդպես էլ անում է և պատրաստում շատ համեղ մեղր: Այդ մեղրը արևային համ ուներ և տրամադրություն էր բարձրացնում։ Նա հրավիրում է մեղվին իր տուն: Նրանք միասին մեղր են ուտում և ֆիլմ են դիտում:

Ես կարողանում եմ տնկել, խնամել բույսեր

Ես կարողանում եմ խնամել կենդանիներին

Ես կարողանում եմ մարզվել

Ես կարողանում եմ տեխնոլոգիական աշխատանքներ կատարել

Ես կարողանում եմ գիտնական փորձեր կատարել

Ես կարողանում եմ հաշվել, խնդիրներ լուծել

Ես կարողանում եմ ռադիոլուր պատրաստել

Ես ունեմ իմ հեղինակային — ընտանեկան TV-ն

Ես կարողանում եմ ռուսերեն խոսել

Ես կարողանում եմ անգլերեն խոսել

Ես ամենից լավ կարողանում եմ….

Оставьте комментарий